dijous, 14 de març del 2013

6- Disseny d'un logotip



DISSENY D’UN LOGOTIP

Descripció
Aquesta activitat consisteix en crear el nostre propi logotip. Primer vas provant diferents models fins trobar un que t’agradi. Quan ja sàpigues quin faràs i quins colors utilitzaràs, amb el cartó ploma fas una maqueta.

Procés





En un paper en blanc anem dibuixant diferents logotips, amb números, lletres, dibuixos...









Tot seguit  agafem els quatre que més ens hagin agradat i els dibuixem.








Fem el mateix que la làmina anterior però aquesta vegada ho pintem en blanc i de negre.







Després agafem el que més ens agradi, i en una làmina ho dibuixem quatre vegades, cada una provant-ho amb diferents colors.








A continuació amb cartó ploma retallem la nostre figura, per tal de que algunes parts quedin a diferents nivells, ho pintes i l’enganxes.







Resultat
He agafat els colors rosa i taronja. Al principi no em quedava com jo volia, perquè el rosa era una mica fosforito i el taronja era una mica diferent, però me tingut que adaptar.












Valoració
Al principi m’ha costat molt anant fent logotips perquè no se m’ocorria res però al final he anat sacant idees. M’ha costat molt retallar el meu logotip amb el cartó ploma perquè no hi ha línies rectes, només hi ha corbes. Hi ha coses que m’ha agradat d'aquesta activitat perquè al principi no t’imagines quin logotip crearàs, i n'hi ha coses que no m’han agradat, com per exemple quan hem tingut que retallar el cartó ploma.                                                 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada