dimecres, 6 de març del 2013

2- La dansa d'Henry Matisse


LA DANSA D'HENRY MATISSE
DESCRIPCIÓ
Aquesta activitat consisteix en dibuixar a llapis el quadre de “La dansa”. A continuació amb les temperes anem pintant amb compte cada cosa del seu  color. Quan la pintura ja s’ha assecat, amb el color negre  pintem el contorn.

imatge donada
FITXA TÈCNICA: 
-Títol:  “ La dansa “
- Autor:  Henry Matisse
-Any:  1910
-Dimensions:  2,60cm x 3,91m
-Tècnica: Óleo sobre tela
-Estil:  Fauvisme 
-Gènere:  retrat i paisatge
-Localització: Museo Hermitage, San Petesburgo, Rusia

PROCÉS
1- Primer anem dibuixem a llapis el quadre de “La dansa” fins que ens quedi més o menys ben enquadrat i ben dibuixat.

2- Després amb les temperes ho anem pintant fins ha acabar.

3- I per últim amb pintura negre repassem el contorn.




RESULTAT

COMENTARI

Aquesta activitat m'ha agradat tot i que de vegades m’estressava una mica. Pensava que el dibuix em quedaria pitjor, perquè no ho e enquadrat del tot bé.  Al principi quan estava dibuixant a llapis em costava una mica fer les mans i els peus de les dones i també enquadrar-ho tot, perque una dona em sortia més gran que l'altre o més separada l'una de l'altre. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada