dimecres, 6 de març del 2013

4- Avatar analògic


DESCRIPCIÓ DE TOTA L'ACTIVITAT
Aquesta activitat consisteix en fer una escala de grisos, amb llapis grafit, punts i ratlles. Agafem una foto nostre actual, poses un full en blanc a sobre de la foto i calques el contorn de la cara. Després comences a fer-li ombres amb el llapis de grafit, mirant l'escala de grisos per saber quin gris hauràs d’utilitzar i fas el mateix però una làmina amb punts i una altra amb ratlles.
PROCÉS
En la gamma de grisos vam haver de fer tres files amb vuit quadrats. En la primera fila vam fer-la amb llapis de grafit, procurant que no hi hagi molta diferencia entre cada gris i que tots el quadrats siguin homogenis.                                                                                                        En la segona fila fem el mateix però amb punts, podíem escollir fer-los amb punta fina o normal.                                                                                                                                                     En l'última fila fem el mateix però amb ratlles, podíem escollir si fer-lo a mà alçada, amb regla o canviant de retolador.
foto actual

RESULTAT
làmina 4
En aquesta làmina no he tingut cap dificultat, però de vegades em donava por pintar un altre cuadret per si em passava en fer punts o ratlles. Més o menys pensava que em sortiria així.

làmina 5
Aquesta làmina com mai l'havia fet doncs no sabia molt bé com fer les ombres, i si havia de posar-ho més fosc o menys. Pensava que em sortiria millor.

làmina 6
Aquesta làmina em va costar molt de fer-la perquè se'm cansava molt ràpid la mà i no tinc gaire paciència. Pensava que em sortiria pitjor.

làmina 7
Per fer aquesta làmina primer vam haver d'agafar un paper i provant de fer líneas diferents per a veure amb quina ens quedàvem per desprès fer el nostre avatar analògic.     

COMENTARI
Aquesta activitat m'ha agradat però no és de les meves preferides. Depèn a qui persona s'ho recomanaria o no. En fer el post he tingut un problema, com em van robar el mòbil no he pogut posar les fotos del procés. En general trobo que m'han quedat força bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada