dimecres, 6 de març del 2013

1- Desafiant el costat esquerra del cervell


Desafiant el costat esquerra del cervell
Aquesta activitat consisteix en desafiar el costat esquerra del cervell .
Primer ens van repartir un full amb un retrat, però ens van dir que no el giréssim. Quan tots estàvem en silenci vam posar música per relaxar-nos. Hem de pensar que el que estem dibuixant no es un retrat sinó línies que tenen que encaixar les unes amb les altres. Anem dibuixant de d’alt a baix i poc a poc anem descobrint el retrat de I. Stravinsky de Pablo Picasso. Un cop el tenim acabat ho repassem amb un bolígraf o retolador de punta fina i llavors ho pots girar i veure com t’ha quedat.

 Pablo_Picasso_-_Portrait_of_Igor_Stravinsky.JPG

Títol: “Retrat I.Stravinsky “
Autor: Pablo Picasso


El meu dibuix

COMENTARI
Hi havia estones que vaig aconseguir desconnectar però quan vaig arribar a les mans i al cap sabia el que estava dibuixant. Aquesta activitat m’ha agradat bastant perquè mai l’havia fet i no sabies com et quedaria el retrat. Jo pensava que em quedaria molt pitjor, perquè com hi ha tantes línies  al principi no sabia per on començar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada