dimecres, 6 de març del 2013

3- Avatars


Avatars
 Aquesta activitat consisteix en crear diferents avatars i escollir el que més s’identifiqui amb nosaltres.
Primer vam mirar els links que la professora ens havia posat en el posterous i a continuació nosaltres  vam buscar més pàgines perquè alguns no anaven bé o no ens agradaven.
Normalment a cada pàgina que entres primer et diu si ets un noi o una noia, després tens que posar-te el cabell, les celles, els ulls, el nas i la boca que més s’assembli a tu i per últim la roba o fins i tot en alguns pots escollir quin paisatge vols.
Avatar: S'anomena avatar a una representació gràfica, generalment humana, que s'associa a un usuari per a la seva identificació. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics, i algunes tecnologies permeten l'ús de representacions tridimensionals. "Wikipedia"

PENJATS A VIPFM

1           
Aquest avatar no s'assembla gaire a mi perquè el cabell i la cara no hi havien que s’assemblés a la meva.

2
Com està fet amb una foto meva, aquest avatar s'assembla. En aquest programa no et demanen de posar cabell ulls etc, si no que poses una foto teva i pots canviar el color.

3
Aquest programa no m'ha agradat perquè era una mica complicat de fer-ho i no hi havia gran varietat per escollir.

4
En aquesta pagina no es podia canviar la cara per això no s'assembla a mi.

5
Aquest avatar l'he fet posant una foto meva i canviant els colors.

6
Aquest link no m'ha agradat perquè no havia varietat per escollir.
7
Aquest avatar no m'ha quedat molt bé perquè la cara i el cabell no son els meus.

8
En aquest link ja et donaven l'avatar fet, llavors no podies escollir tu el cabell, els ulls, la boca adequada,

9
Aquesta pagina més o menys m'ha agradat tot i que la cara no es podia canviar.

ALTRES

10
Dressup247_Anime_Avatara 
Aquesta pagina no m'he desagrada perquè hi havia varietat i també hi havia varietat de colors.

11
Aquesta pàgina la cara no es podia canviar. Hi havia molta roba per escollir però totes eren una mica rares o extravagants.

12
Aquest link es el que més m'ha agradat perquè tenies per escollir moltes coses i també hi havia molta varietat de colors. Una de les coses que aquesta pàgina tenia i que d'altres no es que podies escollir el paisatge que vols.

13
Aquest avatar no s'assembla a mi perquè per escollir la cara no hi havia gran varietat.

RESULTAT
He agafar aquest avatar perquè crec que el cabell, els ulls i la cara més o menys s'assemblen. 


COMENTARI
Aquesta activitat m'ha agradat bastant perque mai m'havia creat un avatar. Pensava que em sortiria millor, pero en moltes pàgines no sortia el cabell, els ulls etc, que jo volia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada