dimecres, 6 de març del 2013

5. Avatar analògic_taca


DESCRIPCIÓ:
Aquesta activitat consisteix en fer el nostre avatar analògic utilitzant la tècnica de la taca. Agafem la nostra foto actual i amb un full calquem el contorn, a continuació agafem el llapis i dibuixem el que pintarem de negre.  Després quan ja saps com ho faràs comences a pintar amb retolador o amb temperes. El més important d'aquesta activitat es que no quedi cap part difuminada, que només es vegi o blanc o negre.

PROCÉS:
Com que la foto actual surten grisos i no m'ajudaven gaire a decidir-me que pintar de negre i que de blanc vaig utilitzar l'editor picmonckey.


Quan ja sabia que anava a pintar de negre vaig començar per fer primer les coses petites com la cella, la samarreta... fins al cabell.

Quan acabes el dibuix amb la goma borres les línies en llapis.

RESULTAT:

VALORACIÓ:
Aquesta activitat l'he trobada més difícil perquè de vegades no sabies si pintar aquell tros de negre o deixar-ho en blanc, però la avantatge es que es molt més ràpida de fer. M'ha agradat fer aquesta activitat, se la recomanaria a altres alumnes, es molt entretinguda. Penso que m'ha sortit millor del que em pensava perquè tenia la sensació de que el retolador se hem gastaria a meitat del dibuix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada