dimecres, 5 de juny del 2013

8- Xarxa mòdul transformat

Xarxa mòdul transformat


Descripció
Aquesta activitat consisteix en agafar un mòdul i transformar-lo. Amb una xarxa modular  triangular, quadràtica o pentagonal  dibuixes un objecte, una cara d’una persona, un animal o alguna cosa que no sigui abstracte. Per exemple, a partir d'un quadrat retalles dues rodones i les enganxes a dalt del quadrat com si fossin els ulls d'un animal.

Procés




Primer agafem un paper en brut  anem provant diferents mòduls fins a trobar un que sigui original, que ens agradi i que encaixi-hi.

                               
                 



 Quan ja sapiguem quin mòdul farem dibuixem una plantilla.




Després ha llapis ens fem la xarxa que ens convingui i amb ajuda de la plantilla dibuixem el mòdul les vegades que necessitem.





A continuació, depèn del dibuix, ho podem repassar amb retolador de punta fina o gruixut.







I per últim ho pintem. A part de pintar-ho amb llapis de colors també es pot fer amb temperes o retallant trossos de cartolina.





Així es com he transformat el mòdul. A la part de baix del quadrat he dibuixat dos semi rodones i les he enganxat a dalt com si fossin els ulls d'una granota.






RESULTAT

Al principi em va costar molt trobar un mòdul que em serveixi perquè no em celaven o no m'agradaven. Vaig fer un mòdul d'una cara però només encaixaven quatre mòduls girats, desprès no. Com anava més enrederida que els demès doncs vaig tenir que fer aquestes granotes.



   
Valoració
Aquesta activitat la recomanaria però per fer-la amb més temps. Per fer-la necessites molta paciència. Lo dolent d'aquesta activitat es sobretot  que et costa trobar un mòdul que t'agradi o que et celi. A mi personalment ni m'ha agradat ni m'ha desagradat, si la tornes a fer m'agradaria tenir més temps per fer-la millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada